<
> دانلود فیلم کره ای پسر گرگ نما A Werewolf Boy2012 :: House of horror1

House of horror1

سایت راهی به کره

House of horror1

سایت راهی به کره

House of horror1

دوستان اکثرفیلمها باتوجه به نظر منتقدین نمره بالایی دارن، لطفا بعد از دیدن فیلم نظر بدین اگه خوب نبود حذفش کنم در ضمن خرابی لینکها رم اطلاع بدین

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۰۲، ۰۰:۳۷ - silencue
    قشنگه
نویسندگان
پیوندها

دانلود فیلم کره ای پسر گرگ نما A Werewolf Boy2012

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۳۰ ب.ظ

دانلود فیلم کره ای پسر گرگ نما A Werewolf Boy
با بازی سونگ جونگ کی

همراه بازیرنویس فارسی

 

(پیشنهادی)

 

 

عنوان: پسر گرگ نما - A Werewolf Boy

ژانر: فانتزی | درام | عاشقانه
محصول: 2012 کره
مدت زمان: 122 دقیقه

کیفیت:480p-720p

حجم:995MG-450MG
نمره: 89 از100

 

برای دانلود برید ادامه مطلب


خلاصه :

 فیلم کره ای پسر گرگ نما درمورد یه پسر گرگینه (Song Joong ki) می باشد که تمام عمر خود را تنها در یک اتاق  زندگی می کند و رفتارش متفاوت با آدام هاست که ناگهان یک دختر را می بیند و...

 

 

 

 

 

 

دانلود با کیفیت 720p

 

 

 

 

 

 

دانلود با کیفیت 480p

 

 

 

 

دریافت زیرنویس فارسی

 

نظرات  (۱۷)


سلام🌺
من آدمی نیستم که با فیلم و سریال گریه کنم. نه اینکه نخوام فقط گریه ام نمیگیره😕
سریال و فیلمای زیادی هم دیدم که اکثرا نظر داده بودن که: اشکمونو در آورد و گریه کردم باهاش و ....
ولی خب من اون فیلما رو میدیدم بعضیاشون هم واقعا غم انگیز بود ولی نه در حد گریه🤷🏻‍♀
کلا هم چون این موضوع همیشه مطرحه واسم که فیلما واقعی نیستن که واسشون گریه کنم معمولا گریه نمیکنم اما جلو خودمم نمیگیرم!
اولین باری که گریه کردم با سریال عاشقان ماه بود😍 که همه زیرش نوشته بودن خیلی قشنگه و اشک آدم رو در میاره
و واقعا هم سریال قشنگی بود ولی من فقط یک جاش اونم در حد چند قطره اشک که حتی نیاز به دستمالم نداشت 😅 گریه کردم و خب با اون توجیحات تاریخی که داشت به خودم حق میدادم که گریه کنم😁
اما این فیلم... من اصلا فکرشم نمیکردم روزی یه فیلم فانتزی تخیلی که نه داستانش واقعیه نه شخصیت خیالیش وجود خارجی داره اشکمو در بیاره اونم نه چند قطره... من رسما پای این فیلم زاااار زدم و کلی دستمال حروم کردم🤦🏻‍♀😐😂 در حدی که مدام فیلم رو متوقف میکردم تا گریه هام کمتر بشه بعد میزدم پخش بشه ادامه اش...
خیلی برام عجیب بود...
 فیلم فوق‌العاده ای بود و من از دیدنش واقعا لذت بردم. با اینکه همین سه ساعت پیش دیدمش اما دلم میخواد الان دوباره بشینم نگاش کنم😄
بازیگراش هم واقعا مناسب انتخاب شده بودن و همین هم باعث میشد اینقدر به دل بشینه
توصیه میکنم ببینید حتما
مرسی بابت این سریال❤

Zeynab Zare:
سلام🌺
من آدمی نیستم که با فیلم و سریال گریه کنم. نه اینکه نخوام فقط گریه ام نمیگیره😕
سریال و فیلمای زیادی هم دیدم که اکثرا نظر داده بودن که: اشکمونو در آورد و گریه کردم باهاش و ....
ولی خب من اون فیلما رو میدیدم بعضیاشون هم واقعا غم انگیز بود ولی نه در حد گریه🤷🏻‍♀
کلا هم چون این موضوع همیشه مطرحه واسم که فیلما واقعی نیستن که واسشون گریه کنم معمولا گریه نمیکنم اما جلو خودمم نمیگیرم!
اولین باری که گریه کردم با سریال عاشقان ماه بود😍 که همه زیرش نوشته بودن خیلی قشنگه و اشک آدم رو در میاره
و واقعا هم سریال قشنگی بود ولی من فقط یک جاش اونم در حد چند قطره اشک که حتی نیاز به دستمالم نداشت 😅 گریه کردم و خب با اون توجیحات تاریخی که داشت به خودم حق میدادم که گریه کنم😁
اما این فیلم... من اصلا فکرشم نمیکردم روزی یه فیلم فانتزی تخیلی که نه داستانش واقعیه نه شخصیت خیالیش وجود خارجی داره اشکمو در بیاره اونم نه چند قطره... من رسما پای این فیلم زاااار زدم و کلی دستمال حروم کردم🤦🏻‍♀😐😂 در حدی که مدام فیلم رو متوقف میکردم تا گریه هام کمتر بشه بعد میزدم پخش بشه ادامه اش...
خیلی برام عجیب بود...
 فیلم فوق‌العاده ای بود و من از دیدنش واقعا لذت بردم. با اینکه همین سه ساعت پیش دیدمش اما دلم میخواد الان دوباره بشینم نگاش کنم😄
بازیگراش هم واقعا مناسب انتخاب شده بودن و همین هم باعث میشد اینقدر به دل بشینه
توصیه میکنم ببینید حتما
مرسی بابت این سریال❤

من خودم از ژانر عاشقانه اصلا خوشم نمیاد. ینی به قدری که بمیرمم عمرا عاشقانه نگاه کنم. ولی این فیلمه انقدر خوب بود که به دل هم من و هم بابام نشست.

پاسخ:
قطعا همینطوره 

چند تا سریال از این پسر معرفی میکنم 

نسل خورشید ،وینچنزو 

من اینا رو ازش دیدم عالی هستند حتما نگاه کنید

پاسخ:
مرد بیگناه هم خوبه 

اولش فکر میکردم یه عاشقانه لوس و کلیشه ایه ولی خیلی قشنگ بود 😢

زیر نویس چسبیده س؟؟

 

پاسخ:
نه عزیز جداگونه دانلود کن. لینکش هست

فوق العاده بود.... بعد از مدت ها یه فیلم دیدم که تونست در اخرین لحظه های فیلم اشکم رو در بیاره....

صفت درست برای این فیلم " محشر" ه. بی درنگ ببینیدش.

این فیلم بعد از سال‌ها هنوزم قشنگه و با احساساتم بازی می‌کنه😪😭😭😭😭

سانسور شدس؟

پاسخ:
خیر. چیزی هم برای سانسور نداره 

چرا اخرش نمووووند خببب😢

وااای مگه داریم فیلم از این بهتر 🤧🤧جرررررررر

چقدر این پسر نازه چند تا سریال خوب ازش معرفی می کنید

پاسخ:
من فقط سریال مرد بی گناه رو دیدم ازش. قشنگ بود

محشر اگه ژانر عاشقانه دوست دارین تو دیدنش شک نکنین

یه فیلم چقد میتونه خوب باشه اخه

پاسخ:
خیلی

شونصد بارم ببینی بازم کمه

عالی محشر درجه یک.سونگ جونگ کی اینجا عااالی بود . یه فیلمیه که هیچ وقت از ردیف فیلمهای برتر کره خارج نمیشه از نظر من. چون دیگه مثلشم ساخته نشد:)
پاسخ:
منم همین نظرو دارم هر کی دیده عاشقش شده
سه بار دیدمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی