<
> دانلود فیلم کره ای آواز مرگ melody of Death :: House of horror1

House of horror1

سایت راهی به کره

House of horror1

سایت راهی به کره

House of horror1

دوستان اکثرفیلمها باتوجه به نظر منتقدین نمره بالایی دارن، لطفا بعد از دیدن فیلم نظر بدین اگه خوب نبود حذفش کنم در ضمن خرابی لینکها رم اطلاع بدین

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۰۲، ۰۰:۳۷ - silencue
    قشنگه
نویسندگان
پیوندها

دانلود فیلم کره ای آواز مرگ melody of Death

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

دانلود فیلم کره ای آواز مرگ melody of Death

 

با زیرنویس فارسی

 

 

 

 

مشخصات

 

عنوان : سفید- آواز مرگ،melody of Deat

ژانر:ترسناک،رازآلود،حادثه ای

حجم: 400MG-760MG

کیفیت:720و360P

سال انتشار: 2011

 

 

 

خلاصه:

داستان درمورد یک گروه خواننده است که 4عضو داردکه وقتی آهنگ جدیدش به نام (سفید)را منتشر می کندنسبت به دیگر گروه ها محبوب تر می شود همچنان که گروه مشهور تر می شود حس رقابت بین اعضای خود گروه برای اینکه خواننده ی اصلی گروه شود بیشتر می شود اما هرکدام که خواننده ی اصلی می شود قربانی یک تصادف وحشتناک میشود تا این که یکی از اعضا به نفرین شده بودن آهنگ سفید پی میبردوسعی میکند رازپشت این آهنگ را بفهمد...

 

 


 

دانلود فیلم 

حجم400MG

 

 

 

حجم760MG

 

 

 

 


دریافت زیرنویس فارسی

 

 

نظرات  (۱۱)

زیرنویس انگلیسیه

زیرنویس فارسی ناهماهنگه میشه اصلاحش کنید

سلام زیرنویس انگلیسی است زیرنویس فارسی کجا تهیه کنم؟؟؟؟

پاسخ:
امشب میذارمش برای دانلود 

سلام

من چطور میتونم فیلم رو دانلود کنم 

هر کار میکنم نمیاره 

پاسخ:
سلام دوست عزیز. رو تصاویر دانلود کلیک کنی برات میاره ده ثانیه صبر کن بعد دانلود فایل رو بزن وارد اپلود بوی میشی...فیلم اموزشیش هم موجوده در سایت

فیلمش عالی بود فقط زیرنویس هماهنگ نبود با ویدیو با 6 ثانیه تاخیر بود که من خودم درستش کردم 

سلام ببخشید من می خوام فیلم آواز مرگ رو با زیر نویس دانلود کنم اما نمی دونم چه طور با زیر نویس فارسی دانلود کنم می شه لطفا راهنماییم کنید

پاسخ:
سلام دوست عزیز روی لینک دانلود زیرنویس بزنید
  • cheris redfield
  • سلام من عاشق این فیلم هستم اما نمیدونم چجوری دانلودش کنم لطفا کامل راهنمایی کنید🙏

    پاسخ:
    سلام روی گزینه دانلود میزنید بعد از ۱۵ ثانیه روی مشاهده لینک که سبز رنگه کلیک میکنید بعد دانلود کند رو میزنید بعد چند ثانیه لینک رو نشون میده رو همون کلیک کنید دانلود میشه 

    سلام.چرا زیر نویسش نمیاد.نمیشه دان کرد

    پاسخ:
    بعد زدن رو لینک هشت ثانیه صبر کنید لینک دانلود سبز رنگ رو بزنین وبعد دریافت رو بزنین دان میشه

    ترسناک به این میگن

    باسلام وتشکر از زحماتتون لطفا سریال ژاپنی بازیرنویس قرار بدین.
    پاسخ:
    چشم قرار میدم
    با حال بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی