<
> موسیقی متن بازی پوکمون و خودکشی 200 کودک :: House of horror1

House of horror1

سایت راهی به کره

House of horror1

سایت راهی به کره

House of horror1

دوستان اکثرفیلمها باتوجه به نظر منتقدین نمره بالایی دارن، لطفا بعد از دیدن فیلم نظر بدین اگه خوب نبود حذفش کنم در ضمن خرابی لینکها رم اطلاع بدین

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۰۲، ۰۰:۳۷ - silencue
    قشنگه
نویسندگان
پیوندها

موسیقی متن بازی پوکمون و خودکشی 200 کودک

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۲ ب.ظ

نسخه اصلی موسیقی متن بازی Pokémon Red and Blue

سال انتشار:1996

شاید باورتان نشود اما شایعاتی وجود دارد که این موسیقی موجب خودکشی 200 کودک با رنج سنی 7 تا 12 سال شده است. هنگامی که این بچه‌ها به مرحله‌ای از بازی به نام شهر اسطوخدوس (Lavender Town) می‌رسیدند، اقدام به خودکشی کرده و اکثرشان خودشان را حلق‌آویز می‌کردند یا از ارتفاع به پایین می‌انداختند. بررسی‌های موجود نشان داد که فرکانس‌های موجود در موسیقی این مرحله عامل خودکشی این کودکان هستند. اصلا چرا باید چنین مکانی و چنین موسیقی ای در Pokémon باشد؟ Lavender Town خود مکانی است که Pokémon ها در آن دفن می شوند. عجیب نیست؟ فکر کنید که یک کودک در حال تجربه Pokémon است، به آن ها گفته می شود که Pokémon، عنوانی است با محوریت دوستی، رابطه قوی میان شخصیت و موجوداتشان، در مورد گشت و گذار کردن در یک فضای مجازی و پیدا کردن این دوستان دیجیتالی. اما از همه مهم تر این است که شاید Pokémon ها در مبارزات آسیب ببینند و از حال بروند، اما به راحتی در مراکزی دوباره درمان می شوند. و این جاست که بازیکن ما به Lavender Town می رسد! قبرستان Pokémon ها، جایی که برای اولین بار می فهمد که Pokémon ها هم ممکن است واقعا کشته شوند و بمیرند. استفاده از چنین ایده ای در این بازی تصمیمی عجیب از سمت سازندگان بوده و به هیچ عنوان منطقی نیست.

 این وقایع ناخوشایند ناشی از نسخه ارجینال و اولیه Pokémon بود و بعد از آن وقایع ناگوار، موسیقی متن مرحله شهر بنفش ویرایش شد و آن خودکشی‌های عجیب پایان یافت.

 

نسخه ویرایش شده اهنگ

 

 

نظرات  (۲۷)

سلام من میخوام این اهنگ رو خ.ص.و.ص.ی گوش کنم.

و 12 سالمه 

خب دوباره در مورد این اهنگ من بعدا براتون میزارم اگه شد.

خب باییی

عرض کنم خدمتتون که این ورژن اصلیش نیس ورژن اصلی موسیقی اسمش پوکمن هستش اون واقعا رو من تاثیبر به شدت عجیبی گذاشت ولی این یکی ورژن که واقعی نیس من خیلز باهاش قر دادم

دخدرم و 12 سالمه 

خب بگم ک هیچیم نشد ولی دنبال تودکشیم

پس الآن مبرم ببینم بازیش اصن هست ک نصب کنم یا ن 

اگ چیزیم شد خبر میدم 

با تجکر 

واقعا که ای فاک این ک اصا ترسناک مرسناک نبود خیلیم باش خندیدیم من 12 سالمه با پسر عمم که 9 سالشه گوش کردیم و از خنده جر خوردیم با اجازتون

  • من آیدا هست و برای ۳۰ سامیه گلومو گرفتم
  • من ۱۰ سالمه به خدا و سرم گیج هنوزم و واقعا داشتم خود کشی میکردم و اینو اصلا گوش نکنید خودمم سریع ازش رفتم بیرون انگار شیطان داشت بهم دستور میداد خودکشی کن خب منم اعصاب نداشتم می‌خوایم خودکشی کنم ولی خوب دیدم نه واقعا می‌کنی 

     

  • وی جر خورده
  • این چه سمی زنه میگف یایو یا

    پاسخ:
    فقط اسمت 😂

    من 11 سالمه تا آخر گوش دادم اتفاق خاصی نیفتاده حالا یه بار دیگه هم گوش میدم چیزی شد بهتون خبر میدم🙂

    پاسخ:
    این اهنگ رو بچه ها ساعت ها همراه با بازی گوش دادن برای همین رو اعصابشون تاثیر گذاشته 
    اول هیچیم نشد دفعه سوم که گوش میکردم
    وسطاش یکم گوشم سوت کشید البته من از بچگی
    گوشم حساس بوده اما تاحالا برای آهنگ اینجوی نشده
    بود بنظرم مسخره است که یک مشت آدم بیکار اومدن
    تا همچین موسیقی چرندی برای یک بازی مسخره و شیطانی
    درست کردن واقعا که چیز بدی یا شیطانی داخل موزیک از نظرم
    مجود نداره اما موسیقیش خیلی رو مخ و اعصاب خورد کنه

    دوازده سالمه گوش دادم 

    ریتم اولش یکم ترسناک بود و دلهره آور 

    ریتم ش عجیب و غریبه به نظر من این آهنگ با ضمیر ناخود آگاه  در ارتباطه مثل سابلیمینال 

    عوارض = گوشم درد گرفت ، سر درد شدید گرفتم ، سینه م درد گرفت ، گوشام هم میسوزه ،چشم درد هم گرفتم 

     

    پاسخ:
    تحلیلت خوب بود

    اهنگ اصلی این نیست . سه نوع هست این نوع دومه حشتناکه مثل ویرایششه ولی وحشتناک تر

    پاسخ:
    خداییش؟

    من که به معنی واقعی از پایان بازی سر در نیووردم 

    فقط باید بگم پایانش اصلا عالی نبود هیچ واقعا واقعا وحشت ناک بود یعنی چی؟

    هر بچه ای بود حالا جدا از اهنگ با اون پایان تبدیل شکلک یااااا میشد  پایانش واقعا واووو یااااا بود جدا از اون قبرستون پوکمونا جدی هر دیوانه ای این ایده رو برای داستان بازی داده واقعا روانی بوده البته این چیزا توی بازی ها خیلی در رواجه ولی این داستان برای پوکمون خیلی عجیب هستش

    من که میگم واقعیه 

    اونایی که با گوش دادن اهنگ سردرد گرفتین احتمالا سن شما از دوازده بیشتره و روی شما اثر نداره خاصیت این اهنگ فقط برای هفت تا دوازده ساله همین که سردرد گرفتین یعنی واقعیه و به هیییچ عنوان برای کوچک تر از دوازده نزارین این اهنگ رو و نگین شایعه است اگه که برای کوچک تر از دوازده بزارین و فهمیدین شایعه نبود چی؟؟!! یاااااااا بعدش دیگه ... خودتون میدانید

  • دختره شیطون😈
  • نظرمو پس میگیرم به شدت ناجور بود اونم رو بوم😵😵😵😵😵

    پاسخ:
    😂😂😂

    من یک فیلم از شهر بنفش دیدم که وسطش هنگ میکنرد و یک عکس هایی نشون میداد ، فیلم رو آوردم عقب و همش قطع و وصل کردم ، دیدم بیشتر عکس ها از شخصیت های کارتونی بود

    ولی یکی از عکس ها با بقیه فرق داشت ، چون دست واقعی بود که انگار یک عکس رو میخواست بگیره ، کلی هم خونی بود ، خوشبختانه تونستم ازت عکس بگیرم

    پاسخ:
    میتونی اشتراکشون بذاری؟؟

    احساس میکنم به خاطر این من با گوش دادن این آهنگ هیچیم نمیشه ، چون هم درک نمیکنم اون صدا تو آهنگ چی داره میگه ، هم معنیشو بلد نیستم ، در هر صورت متوجه حرف هاش نمیشم

    پاسخ:
    درسته
  • چیکار داری
  • من تنها بودم شب بود گوش دادم یه لحضه خف برداشتم ولی فکر خودکشی ،😂😂😂

    ولی اهنگ خوبیه فقط دانلود نمیشه چرا

    پاسخ:
    رو دانلود بزن ۱۲ ثانیه صبر کن...یا رو سه نقطه سمت راست اهنگ بزن میاد دانلود...خودکشی به خود بازی و مدام گوش دادن اهنگ همراه با بازی ربط داشته 
  • یه بنده خدا😐🤲🏻
  • من نه سردرد گرفتم نه تصمیم خودکشی فقط درد گردنم بیشتر شد 😐🥰

    اونم تازه یه کوچولو👼🏻🤲🏻

    پاسخ:
    درد گردن؟ اهنگ؟ 

    14 سالمه گوش دادم همه خاطرات بد و فکرای خودکشی گذشتم اومد جلو چشمم اما می گن این آهنگ اصلی نیست

    پاسخ:
    نسخه اصلیه ...نسخه ویرایش شده پایینه

    عالی بهترین اهنگیه که گوش دادم 

     

    ممنون 👍👍👍♥️☠

    پاسخ:
    😐خواهش

    میدونی اعلان که این آهنگ رو گوش دادن یک لهزه احساس عجیبی دست داد به صدای وهشد ناک به صدای شایان بهم گفت خود کشی کن 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐گوه شیتان  

    پاسخ:
    😁

    برو بابا من این آهنگ 80 بار گوش دادن هر دفعه با درد میگیرم از خنده فکر کنم دلیل مرگ اونا هم این باشه

    پاسخ:
    بچه ها مدت زیادی همزمان با این اهنگ بازی کردن و تنها اهنگ دخیل نبوده تم بازی و پایانش هم تاثیر داشته...البته ممکنه شایعه باشه 😀

    لعنت بهشون خدا ازشون نمی گذره

  • کاگامی ردینگتون
  • •______________________•

    بنظرم شاعست

    پاسخ:
    اوهوم ممکنه

    چه مریض بودن اخه این اهنگ واسه بچه 

  • ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
  • 😨😱😓😯

    یا خداع !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی