<
> دانلودفیلم کره ای سکوتThe silenced 2015 :: House of horror1

House of horror1

سایت راهی به کره

House of horror1

سایت راهی به کره

House of horror1

دوستان اکثرفیلمها باتوجه به نظر منتقدین نمره بالایی دارن، لطفا بعد از دیدن فیلم نظر بدین اگه خوب نبود حذفش کنم در ضمن خرابی لینکها رم اطلاع بدین

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۰۲، ۰۰:۳۷ - silencue
    قشنگه
نویسندگان
پیوندها

دانلودفیلم کره ای سکوتThe silenced 2015

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ

فیلم کره ای سکوت The silenced 2015 

 بازیرنویس فارسی 


مشخصات


عنوان:سکوت The silenced

ژانر:ترسناک،رازآلود،درام

زمان:100دقیقه

حجم:400MG,560MG

کیفیت:480pو720p


خلاصه

درسال1938 دختری به مدرسه شبانه روزی میره که بعد ازمدتی میفهمه یه دختر هم اسم اون تو مدرسه بوده وبعد به دنبال کشف اسرارترسناک مدرسه میره





دانلود400MG





دانلود560MG








نظرات  (۵)

ممنون از راهنماییتون

موفق باشید

ترجیح میدم تو تلویزیون نگاه کنم (با دستگاه دیجیتال)

 من فکر میکردم که باید زیرنویسو بچسپونیم برای همین رفتم یه برنامه هم برای چسپوندن زیرنویس به فیلم نصب کردم ولی به نتیجه نرسیدم 

پاسخ:
برای نشون دادن زیرنویس در تلویزیون اول یه پوشه جداگانه درست میکنین بعد فیلم و زیرنویس رو در اون پوشه قرار میدین وقتی که فلش رو زدین به سیستم زیرنویس نمایش داده میشه
تو این لینک میتونین اطلاعات بیشتری دریافت کنید:

سلام ببخشید من فیلمو دانلود کردم ولی نمیدونم چطوری بهش زیرنویس بچسپونم اگر میشه نسخه ایی از فیلمو بزارین که زیرنویس روش باشه ممنون

پاسخ:
سلام برای مشاهده فیلم با زیرنویس نیازی به چسبوندش نیست. فرمت زیر نویس اس ار تی هست و با هر برنامه ای راحت باز میشه. برنامه و سیستمی که باهاش مشاهده میکنین رو بگین تا راهنمایی کنم..
وای خیلی سایت خوبی دارین دمتون گرررم من هر چقد دنبال این فیلم گشتم پیداش نکردم وقتی اومدم اینجا خیلی راحت و اسون دانلود شد واااقعا ازتون ممنونم خسته هم نباشین فقط اگر میشه با کیفیت 720هم بزارین نزاشتینم مهم نی بازم مممنون
پاسخ:
خیلی ممنونم از لطفتون کیفیت 720 قرارداده شده فقط حجمشو نوشتم500MG
عالییییییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی